طراحی و مشاوره آتش نشانی

طراحی و مشاوره آتش نشانی

شرکت پایابنیان صنعت از سال 1383 در زمینه مشاوره آتش نشانی ، مهندسی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی مشغول به فعالیت می باشد و دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی تهران و پروانه کسب از اتحادیه ایمنی و آتش نشانی و گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

مشاوره آتش نشانی و نظارت بر پروژه های اعلام و اطفا حریق طبق آخرین دستورالعمل ها و ضوابط منتشره سازمان آتش نشانی تا مرحله اخذ تاییدیه آتش نشانی می باشد.

سازندگان محترم می بایست با عقد قرارداد مشاوره آتش نشانی با شرکتهای مشاور سازمان آتش نشانی جهت تشکیل پرونده و دریافت خدمات مشاوره آتش نشانی و نظارت بر پروژه آتش نشانی و اخذ پایانکار اقدام نماید.

خدمات طراحی و مشاوره سیستم اعلام حریق

امروزه از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارتهای ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حتی الامکان از تلفات جانی جلوگیری شود.

برای تشخیص حریق از اثرات سه گانه آن یعنی دود و حرارت و شعله استفاده می شود. به طور کلی سیستم های اعلام حریق در دو نوع عادی و هوشمند ساخته شده اند. شرکت مهندسین مشاور پایا بنیان صنعت با توجه به اهمیت بالای این سیستم و خسارات ناشی از آن طراحی خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا مانند استانداردهای NFPA , EN54,LPCB , UL, DIN انجام داده و کارفرما را در زمینه نگهداری و تعمیر آموزش خواهد داد ، قابل ذکر است در زمینه اجراء نصب و استقرار تجهیزات سیستم اعلام حریق طبق استاندارد BS 5839 و کابل کشی طبق استاندارد BS 6207 انجام می گیرد .

خدماتی که شرکت پایابنیان صنعت در خصوص طراحی و مشاوره آتش نشانی و اعلام حریق ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

چیدمان تجهیزات اعلام حریق
بلوک دیاگرام اعلام حریق
مشخصات فنی و دستورالعمل نصب اعلام حریق
تست شیت تجهیزات اعلام حریق
فهرست مقادیر اعلام حریق
تست شیت سیستم اعلام حریق
تهیه اسناد مناقصه مربوط به سیستم اعلام حریق

 

خدمات طراحی و مشاوره سیستم اطفاءحریق :

هنگام بروز حریق سرعت توسعه شعله بصورت نمایی افزایش پیدا میکند . به همین دلیل اطفاء سریع موجب کاهش چشمگیر تلفات و خسارات میگردد. جهت ایمن سازی نقاط مختلف خطر خیز ( پروژه های مسکونی و اداری و تجاری ، کارخانه ها شامل سالنهای تولید، انبارها، ماشین آلات خطوط تولید، سالن تاسیسات، تابلو برقها، تونلهای کابل و رایزها، سینی کابلها، اتاقکهای آسانسور و تابلوهای کنترل مربوطه، اتاق کنترل و تجهیزات کنترلی و مخابراتی و دیتا و…)

خدماتی که شرکت پایابنیان صنعت در خصوص طراحی و مشاوره آتش نشانی و اطفا حریق ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

چیدمان تجهیزات اطفاء حریق
بلوک دیاگرام اطفاء حریق
مشخصات فنی و دستورالعمل نصب اطفاء حریق
تست شیت تجهیزات اطفاء حریق
فهرست مقادیر اطفاء حریق
تست شیت سیستم اطفاء حریق
تهیه اسناد مناقصه مربوط به سیستم اطفاء حریق

پست های اخیر


اخذ تاییدیه آتش نشانی